Lång jävla lista

För ovanlighetensskull, slänger jag upp en lista. Innan jag ska bege mig mot duschen och göra mig klar för att åka in till stan. Men, hur kul är de att sitta i en bil denna dag tror ni? Aja, here we go

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 stycken. En hem, en till mamma och pappa, en till förrådet och en som jag bara ha hängades.
Vilken svordom använder du mest?
Det är nog "jävlakuk" och "horjävel"
Äger du en Ipod?
Nej, jag har klarat mig hittills.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Enbart då jag ska upp och jobba. Då står den oftast på 05.45

Hur många resväskor äger du?
Ingen egen, brukar låna mamis

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Anväder väl aldrig de.
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA oftast

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Men jag tar dom hellre, ser ju ut som en gris ibland så.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var nån igår, men vet inte vad den hette.

Har någon av dina vänner barn?
Snart så kikar Maries lill* ut !

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Fråga istället vad jag inte skulle köpa
Har någon någonsin kallat dig lat?
De har hänt
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men för att må bättre. Lyckopills you know.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilen har jag en "gottochblandat".
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Ingen tack?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Njae, jag tror inte de.

När var senast någon stötte på dig?
Jocke försökte idag, men var lite för kinkig då.
Vad åt du till middag?
Har inte hunnit med de än.
Använder du huvtröjor?
Det är himla sällan.
Kan du vissla?
Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Joakim
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Eh, jag vet inte. Länge sen.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Haha ja, det tror jag.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
Tyvärr 0696
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det gör jag faktiskt fortfarande.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Öhm, har nog missat om de finns något.

Hur många syskon har du?
1 syster.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Njae, kan jag inte påstå.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Titanic, of course.
Äger du några band-t-shirts?
Nej, nej, nej. Det är fult!

När flög du senast?
Förra året, till Kreta.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stycken benrangel

Läser du för skojs skull?
Läster vad?
Pratar du några andra språk?
Ja, är väldigt allmänbildad
Diskar du din egen disk?
Ja, vem skulle annars göra de?

Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Allmänbildad it is.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill ha massa tatueringar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, varför inte?
Kan du kasta macka?
Åh nej, är värdelös på de faktiskt.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men skulle inte tacka nej.
Vem har du med på BIOn?
Kanske den som jag bestämt med för att gå?
Vem var din favoritlärare?
LELLE & PIA!
Vad har du för väder?
Hett så in i helvete.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Det gör jag redan.
Har du en blogg?
Eh, du har väl inte missat de?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Jag bara älskade håltimmarna!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Bara den inte är sur hela jävla tiden så går de nog bra.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Va?
När sov du senast på golvet?
Golvet, de vet jag inte om jag någonsin gjort faktiskt.
Vilken är din favoritdrink?
SEX ON THE BEACH!
Gillar du din boendesituation?
Jag hatar den.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5-6 timmar helst.
Äter du frukost dagligen?
Försöker att göra de.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, och då blir jag deprimerad.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Njae, kanske dom få gånger jag var på lektionerna för att sitta och babbla.
Vilken är din favoritfrukt?
Jag vet inte om de är en frukt, men jordgubbar älskar jag.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nejnej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Då de gäller mig själv så.

Tror du på liv på andra planeter?
På andra planeter vet jag inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Joakim

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Har inte tänkt så långt.
Vad var det senaste du åt?
Fan, det var ju de också. Hann inte äta på lunchen.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Med pojkar. Flickor är oftast pantade och ja, you name it.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning. De fulaste dom kunde komma på antagligen.
Gillar du senap?
Njaee.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
"Va i helvete.."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nix
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej..
Tycker du om att krama folk?
OOh ja.
Skulle du säga att du är trendig?
Kan så vara!
Äger du en digitalkamera?
Ja, den är himla bra!
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle säga nej ?
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
JAG HATAR STAR WARS!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Det beror på vem de är som säger de.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
No one.
Tycker du att du är attraktiv?
Ja, jag är ju fett snygg. Haha
Vad är du allergisk mot?

En del andra människor.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Man gör väl som man vill.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Tycker inte direkt om kött.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Säkert nånting ännu fulare, som Bengt-Erik, Karl-Alfred eller nått.


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Det ska jag verkligen göra :) Den här dagen har varit helt underbar :)

Badat mest hela dagen! Ja jag förstår dig, jag var sjukt less på att jobba på slutet, men då har jag jobbat över ett år utan semester så.. :=

2008-07-25 @ 23:52:51
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0