Rast är skönt

Så fruktansvärt skönt. Har precis tagit min rast och passar såklart på att blogga lite grann. Har bara några timmar kvar på denna dag, sen ska jag fara hem och bara slappa. Blir en kväll att slappa helt ensam, eftersom att gullet ska fara in till stora staden. Har ju min söta tjej hemma med mig såklart, men jag tror nog att hon kommer att sova minst en eller två dagar efter denna helg. I morgon är jag ledig, himla skönt. Sen har jag sovmorgon på torsdag innan jag börjar jobba.

Nu är de lite struligt i min (nästan tomma) plånbok. Jag vet inte vad jag har betalat eller ska betala. Så det är iallafall en sak jag måste kolla upp idag. Sen är de väl antagligen bara att leva lite snålt. Men, en klänning ska jag banne mig ha. Inte så många veckor kvar till bröllopet. Tänk att min storalilla tjejtjusare till kusin ska gifta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0