Skada i ansiktet

Kom på att jag inte har berättat för er om en liten olycka som hände igår kväll. Det va såhär att jag satt på golvet i köket och busade med Saga. Medans Jocke stog och stekte vid spisen. När han väl sa att "nu är de klart", så reste såklart jag mig upp från golvet. Men, då plötsligt började de sprätta från stekpannan. Det var väl klart att de skulle fara i mitt ansikte. Ont gjorde de iallafall, brändes så förbannat. Tur var de väl att de inte spratt mycket. För lite gjorde nog ont.

Så idag ser de ut som jag gjort ett försök till att sminka över en stor jävla finne, med 20 lager brunkräm i helt för mörk färg. Inte så vacker, kan man ju också säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, nä det var det INTE :P och när jag väl kom hem med fastklibbade jeans så slutar det att regna. Såklart! :P Då vart jag något less! haha

2008-07-14 @ 23:34:54
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Marie

Du vet att jag tänker på dig hela tiden.. Gjorde ingen jävla idiot paj.. Suck..

2008-07-15 @ 11:02:23
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0