Städmani när solen gått ner

Hej alla glada. Varit lite bloggande idag, men sanningen är den att jag var helt slut i huvudet då jag kom hem från jobbet. Som tur var slutade jag 12.30 idag, och de gjorde även Mia. Vi bestämde att vi skulle käka en sallad innan vi rullade hemåt. Och vem träffar jag inte där om inte LINA, mitt koko till kusin, som äntligen pallrat sig hem från Island. Satt och surrade en stund, och vi kom fram till att hon ska ringa mig framöver och då ska vi hitta på nått. Hoppas bara att hon flyttar dit hon sa att hon eventuellt ville flytta, för då kan jag lova att jag kommer pendla som tusan mellan här och där. Ja, efter att jag och Mia svullat i oss en sallad med massa fetaost, for vi hem. Skjutsade hem Mia lite snabbt, sen hem och duns i säng. Sov till närmare halv 5, då det bara var att pallra sig upp för att fara till Sollefteå och gratta min prinsessa. Tänka sig, att min lillaflicka har blivit hela 5 år. Damn, va tiden rusar iväg.

Iallafall så kom vi hem runt 21 nångång, och då får jag för mig att jag ska städa. Eftersom jag har tänkt steka som fan i morgon och njuta av min lediga dag innan helgen som tyvärr blir full av jobb. Det är iallafall rent och luktar gott här hemma nu, bara dammsugning och golvtorkning kvar. Men det kan jag ta i morgon, eller när jag känner för de helt enkelt. Nu hör jag hur Joakim håller på och jäklas i köket, så jag antar att de är lite sen kvällsfika på G. Så nu ska jag gå in och göra mitt, så jag har någonting att tugga på till filmen. Hade gärnat käkat lite jordgubbar, synd bara att jag inte pallrade några då jag var hos syster tidigare ikväll. Aja, nått gott ska man väl hitta. Hörs i morgon, night night.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0