Svensson Svensson Svensson

Godkväll. Jag har under en stund suttit och försökt komma in och skrivit, men det har såklart inte gått. Och det gör så att man blir så jävla förbannad och nästan kan ta till våld mot datan. Även fast man innerst inne vet att den inte har gjort ett jävla skit. Så, vad gör jag ? Som alla andra kvällar, oftast, sitter jag bara här som en nörd och gör ingenting. Joakim är hos Markus och spelar något "nytt" världelöst spel. Yran rullar på för fulla muggar, medans jag sitter isolerad från omvärlden. En fruktansvärt ångest har jag över att veta att jag hela helgen ska vara på Nipängen och jobba. Förut tyckte jag att det var ganska roligt att jobba där, men nu börjar jag tröttna. Det är inte de som jag vill jobba med. Det måste ju finnas ett jobb som man tycker är roligt att ens gå till.

Sista juli idag, och i morgon är de alltså första augusti. Snart är de bara att dra fram täckbyxor och vinterjacka, för den förbannade äckliga snön är snart i farten igen. Och, vad har egentligen denna sommar kommit med förutom en massa jävla jobb? Inte ett jävla dugg har jag gjort som varit roligt. Idag är jag skapligt trött på det här livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0