Underbara dag

Äntligen en härlig dag fylld med sol och ledighet. Sovmorgonen i morse var mycket välkommen kan jag lova. Gullet och jag låg och drog oss en bra stund innan vi insåg att vi vart tvungen att kliva upp och gå ut med Saga. Klockan hade passerat frukost med några timmar innan vi kom upp ur sängen, så det fick bli lunch istället. Och, jag vet inte riktigt vad som slog mig idag. Men det var faktiskt jag som gjorde lunchen. Stuvade makaroner och korv. Skit gott, ärligt talat. Sen for vi och handladem vi handlade för närmare bestämt 725:-, så nu klarar vi oss ett tag.

Vid halv fem så började än en gång, jag att laga mat. Till middag vart det pasta carbonara också det väldigt gott. Eftersom att gullet fyller år nu på tisdag, så passade jag på att baka lite kakor till den stora dagen också. Jag vet, kärringvarning. Men efter kakorna var klara och disken diskad så tog jag med mig Saga och gick ner till Marie. Ja, gick ner till Marie. Hon har nämligen flyttat till ett skitfult hus, som är hur fult som helst innuti och inte ett dugg mysigt. - Ja, jag skojjar. Huset var verkligen hur mysigt som helst. Hade absolut inte tackat nej till de.

Marie hakade på mig hem och fick se mitt lilla krypin också. Hade nämligen glömt att hon inte varit hos mig. Så idag har jag som sagt fått mycket gjort. Har dock inte kunnat blogga förrän nu, för antingen har jag varit för upptagen av mina små fixidéer eller så har gullet blockerat datan. Men passar på nu medans han är borta och jag har intagigt min chilltid.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha tack för att du hatar mitt hus petra =)

2008-07-04 @ 14:05:44
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0