Utmanad!

Utmanad av Denise


15 år sen - 1993;


En 5-årig liten Petra gjorde nog inte mycket alls kan jag tro.
  
10 år sedan - 1998;

Då var jag 10 år och umgicks antagligen med Sandra, varje dag. Lekte en jävla massa.

5 år sen - 2003;

Om jag minns rätt så gick jag i 8:an-9:an. Var en jävla snorunge som lösade bort min tid på en idiot. Vad mer behöver jag säga?

3 år sen - 2005;

Ja, för nästan snart 3 år sen vart jag tillsammans med gullet. Levde rövare och svävade på rosa moln.

1 år sen - 2007;

För ett år sen tog jag studenten, och hade den bästa dagen i hela mitt liv. Började också med min medicin som har hjälpt mig att faktiskt le en och en annan dag då jag vaknar.

3 månader sen - April;

Den 19 april för att vara exakt. Hämtade jag hem världens sötaste lilla valp som fick namnet Saga.

I går - 30 juni;

Sov jag hela dan efter en natts jobb. Och då jag vaknade så var de bara att göra sig klar för ett till pass, kvällspass dock.

I dag - 1 juli;

Klev jag upp vid halv 7 och har jobbat hela dan fram till 16.30. Sen jag kommit hem har jag bara slappat!

I morgon - 2 juli;

Ska jag ta en sovmorgon och bara njuta av min lediga dag. Ska nog även pallra mig iväg och handla, så man klarar sig någon vecka framöver. Jävligt tråkigt i kylskåpet och skafferiet kan jag ju lova..

Om ett år - 2009;

Hoppas jag på att jag har flyttat från Hammarn och att jag har nått en del av mina mål här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0