Vad glad man blir

När man loggar in och se att man fått kommentarer! Nog för att det inte är över hundra stycken, men kul är det iallafall. Har fått lite tips om Photoshop nu, så nu ska jag plugga vidare på de. - Tack Jessica

Annars då? Jo, idag blir min man 22 år och jag håller nu på att baka lite sockerkaka som vi kan mummsa sen. Bara så ni alla vet, så är jag grym på sockerkaka. Funderar också på att doppa lite jordgubbar i choklad och sätta mig på balkongen och dricka lite kaffe och bara ha de lungt och skönt en stund innan allt annat ska fixas.

Erika - Jag vet inte varför, men jag kan inte skriva kommentarer till dig? Har testat förut men de funkar inte. Tack iallafall sötnos. Sen kan jag också säga att du har de nog bättre där än på nipis. Finnarna har makten, om jag säger så ;)!

Jävlar, sockerkakan..

Kommentarer
Postat av: Denise

Hihi, jag har också köpt hem jordgubbar nu :) Det finns inget godare än det på sommarn va? Jo tårtan var riktigt fin, jag önskar jag också hade någon att uppvakta och pyssla om. Ha ha den enda man får göra frukost på säng åt är ju mig själv, det är svinkul :P Ha en bra dag!

2008-07-08 @ 12:04:45
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0