Varmt och skönt

I morse då jag klev upp tror jag att det var ungeför 26 grader, i solen alltså. Sen under dagen har solen varit framme hela dagen. Gick lite halv trögt att jobba faktiskt. Inte bara de att jag var fruktansvärt trött, utan även att det var så fint väder. Då vill man ju faktiskt sitta ute och steka. Trotts mina hundra koppar kaffe idag, så har jag inte vaknat riktigt. När jag slutade for jag hem till mamma och la mig på soffan. Slockande på någon sekund och sov ca 30 minuter. Känner mig nu som en ny människa. Har precis kokat mig lite kaffe och väntar nu på att Jocke och mamma ska komma tillbaka från affären. Hoppas dom köpte nånting gott som jag och gullet kan ha och tugga på i stugan ikväll.

I kväll ska jag faktiskt ta mig ett dopp, vare sig Jocke vill eller inte. Kan ju alltid försöka få ut Saga i vattnet, men hon verkar inte tycka om de riktigt. Hoppas på fint väder i morgon också, för då ska jag gå i min fina nya bikini hela dagen.

Ska vänta vidare, och under tiden ska jag kika lite på ASOS.com och kolla om dom fått nånting fint. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0