24 timmar sen

Antar att ni har saknat mig? Anledningarna till varför jag inte skrivit sen igår morse var dels för att jag var som en jävla zombie när jag kom hem. Och, att Christian var hos mig och gullet igår, och fixade nått spel åt Jocke. Där satt han timme, efter timme, efter timme. Tills jag övertalade honom om att kika på en film. Igår vart de "Guds stad". Den var himla bra, hemsk också. Fast eftersom att tiden bara rinner iväg så fort man är lite ledig och ska ha de lungt och skönt, så hann vi inte se hela filmen. Tror det var en timma kvar eller nånting när mina ögon inte pallade mer.

Idag är sista dagen innan jag blir ledig några dagar. Fredag, lördag, söndag-dag. Jobbar nämligen natten på söndag. Visst, lite extra kosing är alltid bra. Hoppas bara att humöret är på topp efter lördag.
I morgon blir de Sundsvall med Mia, och de ska bli sååååå kul! Vill hitta nånting fint att ha på mig på lördag. Boris skrev att de tydligen skulle regna lite grann, såklart. Men, få hoppas på de bästa att regnet drar åt helvete.
 
Mitt kaffe är snart slut. Och jag ska pallra mig tillbaka till vårat personalrum och planera in vad som ska hända dom närmaste timmarna. Lunch klockan 11 idag. Aja, nu kom min kära mor och är såklart alltid lika trevlig som alltid. Tss, ironi ?

HEJPAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0