Bättre sent än aldrig

Så är det ju faktiskt. Har inte haft tid eller ork att skriva sen i lördags. Så än en gång så kör jag en snabb uppdatering om vad fan jag har hållit på med. Jobbade i lördags, till halv fem. Men fick sluta fyra eftersom att varken jag eller Mia tog någon lunch. Jag kan också lova er, att jag har inte skrattat så jävla mycket på länge. Det går inte riktigt att förklara varför jag fick ett skrattanfall, men jag och Mia hade bara så jävla kul. Efter jag slutat, så skjutsade jag hem Mia, sen hem och sov i ca två timmar. Upp och hoppa, gjorde mig klar och for till Mia. Där halsade jag groggar, öl och cider, sen var de fest. Trevligt som alltid att träffa folk och grymt kul att prata gamla minnen.

Söndag, vaknade jag av att jag var törstig som ett svin. Blandade päronsaft, och somnade om. Vaknade, käkade kebab med gullet. Vilade lite till, sen var de dax för jobb igen. - Tack gode gud att jag hade tagit ledigt från morgon. Jobbet rullade på, dock inte lika kul denna dag. Skönt att sluta och fara hem. Sen hem och duschade, gullade med Jocke, somnade sen som en stock.

Idag hade jag bara en kort dag, så de gick bra. Fast såklart är de lika sugigt som alltid att kliva upp. Efter jag slutade så fick jag snabba mig hem och hämta upp Jocke och dra in till stan. Lämnade av Jocke och sen for jag på IXO, sen orkade jag inte vara kvar i fitt Östersund så jag for hem! For till mamma efter jag kommit från stan. Så Saga fick leka av sig ännu en gång med Fanny + att Malte var där så det var mycket spring.

Nu är jag hemma och ska strax plocka undan lite grann och damma lite så de luktar gott. Där fick ni iallafall en snabb uppdatering om mitt roliga liv. Tralala, vi hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0