Hejhopp

Var ju meningen att vi skulle vara i stugan hela helgen. Fast, så vart det inte. Vi for dit i fredags, och stannade över natten. Hade det jättemysigt och glodde på lite filmer. Bland annat Heartbreak hotell. Gud, så jag skrattar. Den är så rolig, på nått sätt. Igår morse småkollade vi på en film medans vi åt frukost. Sen slog de mig att det var ju fotboll på tv på kvällen. Så då for vi till Bispgården och kollade hur dom skulle göra. Moster och kusin hade ju kommit på fredan, så det var kul och träffa dom också. Eftersom att Jocke inte direkt är någon fotbollsnörd, så skjutsade jag han hem så han fick grejja med de han ville.

Vi andra, drog ner på Holmsta och kikade på fotboll, åt och drack lite öl. Helvete att Sverige förlorade. Det sög verkligen apsnase. Sen for vi hem till mamma och pappa och spelade TP. Sen slockande jag så skönt, och vaknade inte förrän vid 12 idag. Pallrade mig hem till gullet och Saga. Och Saga vart så glad då mami kom hem. Min sötnos..

Nu har Rasse kommit hit. Så vi funderar nu på att fara till stugan och hämta lite saker. Blir hemma ikväll, sen kanske vi far till stugan i veckan nåndag. Är ju endå ledig till fredag kväll.

TJABBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0