Jag har dålig fantasi idag

Jag undrar vart sommaren har tagit vägen? Antar att det är många fler än bara jag som gör de. Just nu blåser de som bara faan och det kommer säkert börja regna vilken sekund som helst. Jätteroligt..

Är iallafall ledig idag. Ska slänga på mig några kläder, sen ska jag pallra mig upp till Marie och dricka lite kaffe och surra. Har suttit och leta som en idiot efter klänningar, och de finns ju hur många olika som helst. Svårt att hitta en bara. Priset spelar ju ingen roll. Eller, jo, eller. Det beror på klänningen helt enkelt. HOJ!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. Ja jag tror dig faktiskt. Jag ska baka paj sen när jag flyttat till huset.. Hallonpaj. vill du komma och äta det då? =) Jaa jag kan äta kokos.. När ska vi ha den där tjejkvällen då? Vi tar det i juli så jag hunnit piffa hemma. =) Puss på pannan

2008-06-24 @ 18:29:31
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0