Kaffe är gott

Lite halv tråkig rubrik jag vet. Inte direkt många som kanske blir intresserad av att läsa de jag skriver. Som sagt så sitter jag på jobbet. Det är lungt och skönt, larmar inte direkt mycket. Så nu finns de lite tid över att göra "lite-som-man-vill" och sen om en stund göra lite nytta.

För en liten stund sen så ringde gullet och sa att han skulle lägga sig. Blev såklart lite avis på honom. För jag hade inte direkt haft nånting emot att lägga mig i sängen jag heller. Fast, det är nästan bara fyra timmar kvar tills jag får åka hem och krypa ner brevid honom.  Äch, nu börjar armen krampa och fantasin försvinna. Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om i min blogg riktigt. Men, den som lever få se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0