Kvällsfika i ensamhet

Hade faktiskt ork att pallra mig hem från mamma. Fast egentligen, vad kom jag hem till? En tom lägenhet. Så tyst och dött, så jag var tvungen att slå på tv:n så fort jag kom in. Det är tomt utan gullet här hemma. Då han är hemma är de antingen massa fjant eller tjaffs. Men kärlek, det får jag iallafall av min dumbom. Jag saknar dig, Jocke.
Tog och gjorde mig lite kvällsfika, fast det var ingen höjdare då det bara var jag som mojsade ner mig i soffan. Saga är iallafall helt slut. Inte nog med att hon lekte i någon timme med Bettan, så har hon lekt nästan ända sen kl 17 med Fanny. Så jag vet nog en liten dam som kommer sova gott hela natten.

Ska dricka upp mitt te, kika lite på TV. Sen blir de att inta en position i sängen. Tyvärr utan gullet. Jag längtar som en tok tills han kliver innan för dörren och ger mig en lång jävla kyss!


2005.09.05 - dagen då du och jag, blev vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0