Såklart regn

Sitter hemma hos mamma och ser några fjortisar som vandrar förbi här. Bloggade inte så mycket igår, men det vart så vi for iväg till stugan. Kikade på lite film och grillade. Riktigt gott vart det faktiskt. Och potatisgratängen som vi gjorde i mikron (eftersom att ugnen strejka) vart jäkligt god.

Såklart då vi alla vaknade idag, så kom Jocke på att han hade en del saker att göra. Så det vara bara att sätta sig i bilen och drive home to Hammerbeach. När vi kom fram till skalis så kände jag att jag bara ville spy på hela stället. Sprang in och hämtade laddaren, tog Saga med mig och for. For runt, runt, runt. En massa tankar. Sen for jag till Bgården och bestämmde mig för att jag skulle passa på att tvätta bilen medans de var sol. Sagt och gjort, så står min pärla där ren och snygg. Vad kommer inte då, om inte regnet? Kändes tungt, men än så länge är den fin.

Nu hör jag hur Saga håller på och skäller ut Fanny. Min lillatjej låter så fjantig. Nu är klockan snart 18.40, och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Som alltid. Ska kanske ta och be mamma koka lite kaffe, så jag har nått att göra. Kul liv va? Och ja, mamma. Jag tror seriöst att "Lådan" har ett roligare liv än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0