Say you, say me

say it for always...

Funderar faktsikt på att fara till mamma. Fast i och för sig är hon inte hemma. Hon ska fara och hämta Tyra i Sollefteå. Men jag hade tänkt passa på att leta skivan till min kamera så att jag kan installera och sen lägga in bilder på den här datan istället för pappas. Håller ju också på med en liten suprise till gullet, som kommer ta ett tag, men det är ju över en månad tills han fyller år så det ska nog hinnas.

Jag kanske ska ta och gå till garderoben och kika vad jag ska slänga på mig för outfit idag. Måste också berätta att jag har lagat lunch idag. Eller ja, hade ju tänkt att göra en fruktsallad att bara mummsa i mig. Men istället så vart det en räksallad med honungsmelon. Mumms var det iallafall.

Hah, nu håller Jocke på att få "psyk", för att han inte får sitta vid datan. Därför skriver jag bara mer och mer, endast för att jävlas. Tycker att det är kul att se honom så frustrerad och att han inte kan göra nånting åt det. Jag är inte alltid så snäll som jag ser ut, faktiskt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0