Shoppingtur

Oooh ja. Varje 27:e är lika underbart. Pengar, pengar, pengar. Men fort tar dom slut. Iallafall, så for jag och Mia ner till Sundsvall idag för lite shopping. Dagen började väl inte direkt så bra, för jag "försov" mig. Vi hade bestämt att vi skulle åka runt 9 tiden, men då sov jag som bäst. Mia ringde och väckte mig. Jag snabbade på att göra mig klar, tjaffsade med Jocke, sprang ut med Saga och sen in i bilen. Hämtade upp Mia, sen var vi påväg.

På våran lilla shoppingtur hittade jag bland annat; 2 klänningar, 2 tröjor, 2 bikini,  1 linne, hårfärg, lite smink och de bästa av allt en ny skinnjacka. 1300:- på Carlings, jag föll pladask. Så nu är jag nöjd för den här veckan iallafall. Ska prova ut vad jag ska ha för outfit i morgon. Då är de party som gäller!

Tjigiling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0