Skön kväll

Och bra mycket svalare än vad det var idag, framförallt i bilen. Jocke och Saga kom hem vid åtta. Mia hade precis farit, så jag slapp vara själv länge. Har snabbstädat ikväll också. För på nån konstig anledning så hann de bli stökigt på två dagar. Har tänkt på att jag komma ha lite små ångest över i morgon. Disken, hur kul kommer de vara? Näe, i morgon borde jag få slippa de. Eller hur?

Jag och gullet har nu ikväll bara suttit och kikat på tv, och fikat lite grann. Tog och gjorde mig en jordgubbssmoothie också. Satan så gott de är. Mycket jordgubbar ska det vara. Blir nog tidigt i säng ikväll. Var ju trotts allt upp med tuppen i morse. Nåja, nästan iallafall. Så, nu räcker de för idag. Nästa gång jag skriver, då är jag alltså 20 år. Undra om de kommer vara stor skillnad?

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på födelsedagen hjärtat.

2008-06-05 @ 08:36:28
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0