Strålande dag

I natt efter jag hade sovit ett tag, så vaknar jag av att gullet kommer och håller om mig och ger mig en puss. Somnade sedan om riktigt gott eftersom att jag visste att han var hemma. Tänk att en person verkligen kan göra så mycket? I morse vaknade jag ganska tidigt, och gick såklart ut med Saga de första jag gjorde. Och det var riktigt varmt ute då, även fast klockan inte var speciellt mycket. En strålande, het och jävlig, dag.

Har precis druckit kaffe, vart en påtår också. Jag funderar på att åka tidigare till Bgården så jag hinner att vara med Tyra lite innan jag ska fara och jobba. Saga ska vara där ikväll så hon får leka med Fanny, för på så sätt blir hon trött ikväll och allmänt mysig. I morgon ska jag och Mia till Sundsvall. SKÖNT. Jag håller på att få lite panik av att bo på ett litet ställe. Det är ju som så, ja, jag vet inte vad jag ska säga..

Time to make me ready to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0