The sun is going down

Sitter fortfarande hemma hos mamma. Har inte haft någon lust att fara hem. Jag tycker att jag lika gärna kan sitta här och ruttna bort, istället för att sitta hemma i lägenheten som en jävla loser. Bilen ser fortfarande helt okej ut, från långt håll iallafall. Solen är på väg ner, och klockan börjar bli mycket.

Ska strax ta tjuren vid hornen och fara hem. Jag vill ha nånting att göra. Håller seriöst på att bryta ihop. Vad har jag egentligen att längta till? På fredag börjar jag jobba. Och hur kul är det? Det känns inte alls lockande. Midsommar till helgen, då ska jag i och för sig ut, men det känns inte heller som att det kommer bli någon höjdare. Jag vet också att jag skriver extremt negativa rader. Men det är inte heller nån som tvingar er att läsa. Jag skriver det jag känner för, inte det ni kanske vill läsa.

Jocke och Rasse är väl ute och vandrar, som alltid. Verkar vara extremt jävla svårt för vissa att få in en liten sak i huvudet. Men, vad gör det om hundra år? Näe ni, det är lika bra att låtsas som ingenting och se glad ut. Blir bäst så.

Nu är det väl lika bra att packa ihop mina saker, väcka Saga och gå ut och sätta mig i bilen, sen gasa iväg hem. Nånting bra på tv:n ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0