Vatten, vatten, bara vanligt vatten

Gud, så långsam dag. Det finns inte så mycket att göra när det regnar. Speciellt inte då man blivit bortskämd av solen nu i flera dagar i rad. Har tillbringat min dag med Mia, en liten stund, sen for jag och Jocke till mami och papis stuga och kollade lite. Vi funderar nämligen på att vara där några dagar. Men, få se hur det blir med de. Oftast blir det ju aldrig som man planerat eller som man vill. När vi var i stugan hittade vi ett asgammalt spel. "Vem där", nån kanske vet vad jag menar? Vi kunde ju såklart inte hålla oss ifrån att spela, så vi satt säkert i en halv timme och spelade. Fast, det var roligare då man va mindre faktiskt.

Sen for vi och hämtade Saga, som fick stanna hos mamma och leka av sig med Fanny lite. Och sen tillbaka till Hammarn. Lika tråkigt som alltid kan man kanske säga. Fotboll är de nu på tv:n. Visst, jag gillar de. Men inte då man är ensam. Hur kul är de att sitta helt jävla själv liksom? Nej, då få de vara. Hade hellre suttit och hinkat i mig bärs på O´lerarys eller nånting sånt. I morgon ska jag jobba, tyvärr. Det har jag absolut ingen lust med. Jag vill inte ens gå ut. Jag tror att mina lyckopiller slutat fungera, eller så är det bara jag så är allmänt deppig. Och man kan ju faktiskt undra varför? Jag tycker de bara är förbannat jävla tråkigt att, ja, allt är bara så jävla tråkigt.

HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0