Vem går i trappen?

Kan man ju faktiskt undra. Men vem de än var, så var det ingen som var påväg hem till mig iallafall. Igår var jag och kollade på fotboll, och vad ska man säga? Dåligt spelat Sverige. Första halvlek var som slowmotion. Började i och för sig bra i andra halvlek, men sen verkade de som att orken tog slut. Ja, kan ju inte direkt säga att det var ett roligt EM.
Även igår så åt jag förbannat goda varma mackor. Och jag hade såklart med mig jordbuggar och vaniljsås. Jag menar, hur gott är inte de då? Just det, svin gott!

Idag är det alltså Torsdag, och i morgon börjar jag jobba. Jag har ingen lust, absolut inte. Var meningen att jag skulle fara in till stan idag, men jag vet inte hur det blir med den saken. Nej, kanske lika bra att kasta i sig lite käk så att man blir på lite bättre humör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0