Ännu en gång

Nu har jag kommit till Bispgården, efter att ha tillbringat dagen med Mia. Skulle måla och fixa hennes naglar idag. Visst, jag gjorde ju det också. Men, det var inte helt perfekt. Eftersom att hennes nagellack hade fuckat ihop sig och var bara allmänt kletigt. Det får duga tills hon köpt nytt. Vi åkte också ner på ICA och handlade lite gott till en sallad som vi slängde ihop till middag. Efter den så hade vi så jäkla tråkigt, så vi tog en trip ner på Hammarn och gjorde ingenting, sen tillbaka till Mia och sminkade varandra. Ärligt talat, så kan det faktiskt vara lite små kul att vara barnslig.

Min syster ringde idag också. Och undrade om Jocke och jag skulle haka på till Kramfors i helgen, för att Olivia den fina ska tävla. Förmodligen ska vi göra de. Men det beror på hur det blir med lägenheterna. I morgon ska vi ju fara och kika på några. Sen i veckan skulle det komma en kille och kolla på våran lägenhet. Han kunde tydligen flytta in så fort som möjligt. Jaja, ibland går allt så himla fort. Fast det är ju bara bra. Men lite ångest har jag fortfarande för att flytta till Hammarstrand av alla ställen.

Jocke for in till stan idag, men han skulle försöka att komma tillbaka till 12 i morgon så att vi kan kolla på lägenheterna tillsammans. Usch, tråkigt utan gullet här nu. Finns ingen som man kan tjafsa med eller pussa på. Ska nog ta och måla mina egna naglar, för dom ser faktiskt förjävliga ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0