Bara några timmar kvar

Ja, nu har klockan passerat halv 5 och tröttheten har ingått i andra andningen. Med några koppar kaffe och lite godis så är man på hugget igen. Hittills har allting varit hur lungt som helst. Alla sover och har de skönt, medans jag sitter här och har lite hemlängtan, eller jag kanske ska säga sänglängtan. Klockan 7 då jag slutar ska jag skynda mig hem och krypa ner brevid gullet som ligger och sover så gott.

Jao, kanske överdrev lite grann med de där att jag var på hugget, känner nu att det vore förbannat skönt att fara hem och lägga sig nu. Kanske en kopp kaffe till?

Måste bara tillägga att låten, som vann ikväll på melodifestivalen, jag är redan less på den. Den har spelats på radion ikväll, hela förbannade kvällen. Tappade räkningen efter 10. Så snälla, det räcker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0