Dagen efter

Dagen efter ett kalas är inte alltid så rolig. Men drack ändå inte för mycket igår, som jag brukar göra. Så idag hade jag bara lite ont i skallen när jag vakna, men med lite ipren så försvann det. Kvällen igår var helt okej. Började att dricka hos Sara, och sen bar det iväg till Hammarn då vi drog upp till Gulldalen, till Tina. En hel del folk var de som var där, och det kom fler och fler. Sen pallrade jag och Sara oss upp till Hotellet vid halv elva. Där var de faktiskt kul. Träffade en massa folk som jag inte träffat sen Juldagen. Om jag ska sammanfatta kvällen igår, så var de en lugn kväll med lagomt mycket alkohol och jävligt trevligt folk!

Idag ska vi nog fara till lägenheten på Hammarn och fixa till lite grann. Har en känsla av att de står saker överallt. Puuh, kan bli tungt. Men det får ta den tid det tar. Är förbannat hungrig också, men det finns inget att äta. Och då kan lilla jag bli på dåligt humör. Justja, måste bara skriva ner hur otroligt dum Mia är ibland. Förstår du att du kunde ha pajjat min lilla kamera? - Men som tur är så är den härdad. Fast den har dock aldrig blivit dränkt av öl.

Okej, jag bjuder på några bilder från igår, orkar dock inte lägga upp många, inte nu iallafall.

Tjolahopp!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0