Flickorna ska nu sova

Japp, nu ska jag snart gå och natta mina änglar. Dom verkar vara trötta efter denna dag. Iallafall Tyra, lilltjejen. Har suttit och kollat på Melodifestivalen. Och, vad ska man säga? Inte en enda låt som faller mig i smaken. Linda Bengtzing, så otroligt jävla söt tjej. Fast tycker faktiskt hon passar bättre i långt hår. Men ack, ack så söt hon är.


Nu ska jag bära Tyra till sängen och sen ska jag surra lite med Olivia den fina, sen blir det sängen för henne också. Joakim han är så jäkla tråkig, sitter bara och spelar hela tiden. Men de började tydligen en film klockan 22, som vi skulle kolla på. Vilken kanal det var på, kommer jag inte ihåg. Hoppas bara att den går att kolla på.

Kommentarer
Postat av: jennish KS

jävlar va du skriver blogg =) lova att du läser min dötrista blogg på noggish också (Y) =) hehe

2008-03-01 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0