Fredagmorgon

Klockan är snart 11, och jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt när jag väl får sova. Kunde absolut inte somna i natt. Låg och vred och vände på mig tills klockan var kanske halv 4 och sen vaknade jag i morse av att jag hör mamma skrika. Ånej, tänkte jag. Sprang upp, och såg en arg mamma. Hon var förbannat elak på Malte, för att han hade sprungit över vägen. Tur att de inte kom några bilar, för då hade Malteboy varit platt. Uuaa, hemska tanke.

Jag har fortfarande den där känslan av att jag bara vill spy då jag tänker på att jag ska jobba ikväll. Känns så sjukt tråkigt. Fast jag vet också att det är bra mycket lättare då jag kommer dit. Anyway..

Timmarna innan jag ska fara och jobba vet jag inte vad jag ska fylla dom med. Beställde klipptid nästa fredag, då blir det färgning och slingor och äntligen ska jag få klippa bort lite slitna toppar. Luggen är väl det mesta som ska fixas till, alldeles för lång för att kunna göra nånting. Den är bara ivägen.


Äsch, nu väntar en hallon smoothie på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0