Hej då änglar

Nu har mina änglar farit hem. Tyst och tråkigt här hemma nu. Alltid lika tråkigt då dom åker hem. I morse så var dom så himla söta när dom kom och väckte mig och Joakim. Vi fick faktiskt en lång sovmorgon så det var inge synd om oss när dom väl kom och väckte oss.

Igår kväll vart jag så irriterad på mig själv. Jag och Joakim skulle kolla på en film som började 20 i 1, och jag ville verkligen se den. "Colors" hette den, och det skulle tydligen vara bra. Visst, vi kollade på den och den var skitbra. Men efter typ andra reklampausen så började mina ögon att fara ihop. Jag försökte verkligen att hålla upp dom, men jag klarade inte av det. Så, jag såg typ halva filmen. Slocknade på en gång då jag la mig i sängen. Jag ville verkligen se klart filmen. Förmodligen så kommer det väl ta flera år innan den går på tv igen.

Egentligen var de ju meningen att vi skulle åka hem till stan idag, och börja packa lite små saker. Som vi tyvärr har miljoner av. Men tror vi skippar de. Funderar istället på att ha en helkväll hos Mia och eventuellt sova kvar där. Stan får vänta tills i morgon. Jocke har en tid att passa i morgon eftermiddag och då tänkte jag kanske gå en sväng på stan och se om jag hittar nånting kul. Till veckan är det jobb som gäller, börjar på Tisdag kväll och jobbar till Fredag klockan 15. Ska bli skönt att jobba flera dagar faktiskt, så man känner att man gjort nånting. Ska försöka att klämma in en tid för att åka runt på Hammarn och kolla på lägenheter också. Sen ska man väl välja ut en som man kan tänka sig att bo i en tid framöver. Det kan ju faktiskt bli lite skojj.

Näe, nu kanske man ska ta och slänga sig i duschen och vänta tills Mia hör av sig. Vi ska hyra film ikväll. Nån som kanske har ett bra tips om en bra film man kan hyra?

Kommentarer
Postat av: Micca

Var så lite så :)

2008-03-02 @ 16:31:10
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se
Postat av: Linda

haha, är hon det? :) Jo jag såg att du gått intro inne på brunis, antar att det är lite annorlunda mot för resten av nipängen?

2008-03-02 @ 21:37:52
URL: http://www.ziquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0