Inte ett ord

Igår vart det inte ens så mycket som ett litet ord skrivet. Hade varken tid eller ork. Jobbade till 12.30, sen raka vägen in till Östersund och packa det sista. Jag trodde inte alls det skulle vara mycket kvar. Men aj så fel jag hade. Vet inte hur länge vi höll på, men till slut hade vi fått in allt i släpvagen och fick äntligen fara därifrån. For till Lungvik och lämnade nyckeln till svärmor som ska städa. Sen käkade vi på Princess, och satan så mycket mat.

For till Hammarn och in med allt jävla skit vi hade med oss från stan. Usch, så jävla tråkigt de känns. Idag ska jag inte göra ett förbannat skit. Vill bara lägga mig och sova och vakna om någon månad eller så.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0