Kikat på ett nytt place

Nu har jag precis kommit från Hammarn. Har varit och kollat på 3 lägenheter. Ja, vad ska man säga? Första vi kollade på var faktiskt ganska fin. Dom andra var väl, njae, inte direkt min smak om jag säger så. Men bara gullet har sagt sitt och vi har kommit överrens så blir det väl någon av dom. Jag hoppas iallafall på den första vi kollade på. Jag och mami hann också med att fika på Brödbiten idag. Deras räkmackor är mumma!

I morse var jag uppe med tuppen. Vart bara en lite konstig känsla då jag vaknade och såg att inte Jocke låg brevid mig. Har liksom vant mig vid de. Ska ringa gullet nu och höra hur han ska göra. Om han kommer idag eller inte. I morgon blir det nog en trip till Östersund, med miljontals kartonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0