Lång natt

Vaknade för kanske 1 timme sen och var faktiskt ganska så pigg. Hade tvingat Jocke att vara vaken tills jag kom hem i morse bara för att jag inte skulle känna mig så dum att jag sov bort hela dagen själv. Gullet klarade nästan sitt uppdrag, men han slocknade runt 6 någongång. - Bra kämpat ändå honey!

Natten gick bra, den var otroligt lugn faktiskt. Och den kändes fruktansvärt lång bara för att de var så pass lugnt. Kan ju också berätta att jag var jäkligt trött 7 i morse då jag kom hem. Har nog aldrig varit så snabb på att lägga mig som jag var i morse. Sen hade jag ju gullet att krypa ner brevid. Inte illa!

Idag då? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jocke var snabb iväg. Crigge kom och hämtade honom. Så nu sitter jag själv här och gör ingenting. Blir nog så att jag åker till Mia om ett tag. Bara jag tar mig in i duschen nångång. Känns faktiskt lite halv segt. Eeeh, min fantasi börjar ta slut nu igen. Så det är lika bra att stoppa, nu.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, jo jag såg säkert jättepigg ut ;) hade vart vaken från 05:00 så kände mig väääldigt seg! jobbade bara 07-12:00, det var så skönt att inte ha sån där delad tur och vara tvungen att gå tillbaka! haha. haft en bra söndag då? :)

2008-03-09 @ 19:58:54
URL: http://www.ziquita.blogg.se
Postat av: jennish KS

duktig bror man har =)

2008-03-10 @ 21:10:43
URL: http://www.nogg.se/jennishKS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0