Ledig? - Såklart inte.

Tjii fick jag! Trodde att jag skulle vara ledig denna helg och bara slappa och inte göra nånting. Men oj så fel jag hade. Börjar kvart över 8 nu ikväll. Alltså ska jag vara vaken hela natten. Jag som vaknade tidigt idag av att Jocke klev upp. Sen hade jag tänkt att jag skulle lägga mig och sova nån timme på eftermiddan, men så vart de inte heller. Går ju inte att tvinga sig själv att somna. Jag kan då inte de.  Ja, vi få väl se hur jag mår i morgon bitti runt 7 då jag slutar. Jippie, jag är verkligen laddad.. - eller så inte!

Ska slänga mig i duschen nu, och börja göra mig klar tills jag ska iväg. Tänk om man hade den turen att vinna lite pengar? Eller lite och lite, men några, många miljoner skulle inte sitta helt fel i min vardag.

Jävla pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0