Miljoner kort

Som vanligt så finns det ingenting att göra i Bispgården en fredagkväll. Så jag satte mig med mitt album och grejade lite. Sen kom jag på att jag inte hade skickat efter kort på hur länge som helst, och att det var verkligen dax nu. Håller nu på med att ladda in kort för fulla muggar så att jag kan skicka efter och få riktiga kort till mitt album. Det är också snart dax för mig att köpa nytt album. - Himla kul!

Har chattat lite med Säära nu, och hon ska med i morgon. Har inte träffat henne på, ja minst 2 månader, så det kommer bli grymt kul. Det sämsta med i morgon är väl att tävligen börjar klockan 10, så vi måste åka härifrån kring 8, så att vi hinner. SEGT! Plus att jag jobbar natt i morgon också. Fast Sara få köra hem så kan jag slagga i bilen.

Kan bjuppa på en bild på mig och Säära, bara för skojjs skull.


Förresten, någon bra film på tv:n ikväll?

Kommentarer
Postat av: Thyrre

Tjenare, nu har jag läst lite i din blogg och jag inser ju att du har fullt upp med flytten och allt annat. De ska bli skoojjj att se våran prinsessa i backen imorogn hon verkar vara i kalas form:)
snygg bild, det blir fler nästa fredag:P

2008-03-14 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0