Negativt

Nu blir det faktiskt ett lagomt negativt inlägg här. Den här dagen har varit pyton. Kunde inte sova i natt, och det har ju sina enkla förklarningar. Vid 3 fick jag gå ut och sätta mig i en iskall biljävel för att åka på Hammarn, också det har en enkel förklarning. Var väl inte hemma förrän strax före 4. Försöka tvinga sig själv att somna är inte heller det lättaste. Sen ringde klockan halv 6 i morse. Och jag ville bara ligga kvar. Dels för att det var fruktansvärt kallt i rummet och dels för att jag var hur trött som helst. Hade ingen som helst lust att fara på jobbet idag. Men duktig som jag är så var jag där en hel kvart innan jag började, alltså kvart i 7.

Slutade 16.30 idag, och helt slut i både kropp och huvud. Har inte suttit mycket på arslet idag inte. Vart aldrig så att vi for in till Östersund idag. Förmodligen blir det i morgon. Om jag har turen att få sluta lite tidigare. Idag har det varit en tung dag för min skalle. Jävla psyk. Idag är jag arg!

Nu tycker jag det räcker för idag. För negativ ska man ju egentligen inte vara, eftersom att livet är så fruktansvärt underbart! Eller hur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0