Nipängen

Där ska jag hänga ikväll, enda tills i morgon bitti klockan 7! Eftersom att det var så pass lungt i natt som var, så skulle det inte förvåna mig och det blir kaos i natt. Jag överlever nog även om det blir så, men man är faktiskt inte på hugget för kaos runt 4-5 på morgon. Det blev inte heller så att jag sov nånting förut, jag hade massa annat för mig. Så tiden den bara rann iväg. Det får bli en massa kaffe i natt. För tillfället kostar bara kaffet 1 krona, i våran kaffeautomat på jobbet, så det är lika bra att njuta av kaffet medans det är så billigt. Inte för att det komma bli så mycket dyrare, 3 kronor kanske? Äsch, som om ni bryr er.

Om 30 minuter ska jag vara på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0