Shopping

Idag bar det iväg in mot Östersund. Men Joakim insåg idag att mötet som han skulle ha, inte var den här Måndagen, utan nästa. Så han stannade på Hammarn. Men med mig in till stan fick jag Nadja. Och tur var väl det. För jag tycker det är så himla tråkigt att gå runt och kika på kläder och grejer all alone. Men iallafall, så inhandlade jag en ny kjol, leggings, smycken, två linnen, ett linne till Joakim, ett par byxor till han också. Sen köpte jag också nagellack. Mia har nu gjort mig beroende av att fixa naglarna igen. Jag vet hur jobbig jag var förut, och antar att jag kommer bli så igen. Men jag tycker ju om de, så varför ska jag egentligen sluta? Ibland är jag bra knäpp.

Idag när jag och Nadja äntligen hade kommit in i stan, så var de nära på att de skulle bli en olycka. Höll på att åka in i en annan bil, fick inte stopp. Skit halt var det. Var faktiskt lite scarry. MEN, det var inte de värsta. När vi hade varit hemma hos mig och Joakim en sväng, och hämtat lite små saker och kläder, så skulle vi fara upp på Lillänge, på Mcdonalds och slänga i oss lite mat, och i en korsning på vägen dit upp, så stannade jag jag såklart som man ska göra. Då hör jag en liten dunns och Nadja börjar skratta. Då var de en tant som inte fick stopp på cyckeln och körde in i min bil. Hah, det var så styggt.

Sen en annan sak som hände idag också. Fast det var då jag kom hit till B-gården. Hade ingenting att göra så jag plockade ihop nere i mitt gamla rum, där jag och gullet sover då vi är här. Och gissa vad jag hittade? - Jo, min laddare till kameran. Typiskt mig. Så nu är den på laddning och sen lovar jag att de blir kort tagning. Ska ta och fixa mitt album också den här veckan. Har liksom kommit av mig.

Nix, nu ska jag gå och hämta lite vatten och kanske ge gullet en puss eller två.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

jorå, det gör jag. ska jobba imorrn kväll sen är jag ledig tills på söndag -skönt!!

2008-03-03 @ 21:51:40
URL: http://www.ziquita.blogg.se
Postat av: jennish KS

haha duktig tant =)

2008-03-04 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0