Snodd av Micca

Har inte kunnat somnat än, så jag satte mig här ännu en gång. Kikade runt lite och läste, sen inne på Miccas blogg hittade jag denna lilla lista. Ett litet tidsfördriv, så att jag kanske kan somna om en liten stund.

Hur många namn har du med för, mellan & efternamn? 3
Hur många år har du jobbat på ditt jobb? Eh, ingen aning. Vikarierar bara
Bor du i villa eller lägenhet? Lägenhet
Cocacola eller Fanta? Helt klart fanta
Vilket är ditt favvogodis? Salt lakrits
En svaghet du har? Alldeles för tjurig
Något du har mycket av? Ska jag vara ärlig så måste jag säga kläder
Hur uppfattar folk dig? Glad och knäpp
Ditt bästa klädköp ever? Älskar mina UCLA mjukisar
Hur länge har du varit tillsammans med din partner? 2 år och 6 månader
Har du barn? Nixpix
Är du förlovad, gift eller inget av det? Förlovad.
Tror du på andar? Njaae.
Vilken mjölk smakar bäst? Dricker inte mjölk. Usch!
Hur lång är du? 155-156cm, KORT.
Vad väger du? Det håller jag nog för mig själv, men är påväg ner iallafall!
Ögonfärg? Bruna
Vilken kändis skulle du vilja träffa? Björn Gustavsson
Har du testat knark? : Ung och dum, nästa tack!
Röker du? : Feströker bara
Öl, vin eller sprit! vad är godast? : Öl
Är du snobbig? : Alla har sina egna sidor
Vilken klädstil har du? : Så länge det är snyggt så är det okej
Vilken musik lyssnar du på? : Lyssnar på de mesta faktiskt
Favvofilm? : Kommer fan inte på vad den heter just nu
Idol? : Björn Gustavsson är sten hård
Vad har du på dej just nu? : Mjukisar, underkläder och ett linne. Önskar dock att jag hade haft strumpor.
När åt du senast och vad? : Omelett som gullet gjorde
Hur många syskon har du? :  1 storasyster
Hur känner du dej just nu? : Ganska trött faktiskt
Vilka personer saknar du nu? : Min Morfar, all the time.
Vad tror du är ditt kall i livet? : Jadu..
Vilka gäng tillhörde du i skolan, nördarna eller tuffingarna? : The bad one, of course!
Favoritblomma? : Plastblommor tack
Hur gammal är du? : Fyller 20 den 5:e juni
Vad har du gjort idag? : Jobbade till 7, la mig och sov, klev upp och åt, suttit vid datan, myst med gullet.
Om du fick välja en kändis du skulle vilja likna..vem skulle det vara? : Victoria Beckham, sexygirl!
Vad är klockan nu? : 17.07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0