Tävling

Klockan 7 ringde klockan i morse, och jag var verkligen supertrött. Hade egentligen ingen ork att kliva upp, men det var bara att masa sig upp ur sängen. Vart också på väldigt dåligt humör när jag skulle klä på mig och insåg att jag inte hade några varma kläder. Mina täckbyxor var kvar i stan, och inga varma skor hade jag heller. Men det gick ju bra ändå till slut. Hämtade upp Sara i Sollefteå vid 9, och sen for vi iväg mot Kramfors. Kom dit strax innan tävlingen skulle börja. Första åket gick jättebra för min prinsessa, kollade en stund till på alla som åkte. Sen kom vi på att vi skulle fara på Dollarstore och Tyra skulle också med, hittade lite små grejer, och Tyra hittade en lilten älg som hon ville ha. Såklart fick hon den. MEN, jag missade att hon la den innan för hennes overall. När vi hade betalat allting, och började packa så drog hon fram den. Jag höll på att svimma. Så pinsamt. Min lilla snattare..

När vi kom tillbaka till slalombacken så var det dax för det andra åket, och hon åkte även bra på det. Idag så kom hon 2:a, min lilla prinsessa. Hon är skitduktig faktiskt! Såklart hade smarta jag ingen kamera med mig, eftersom att jag glömde den i stan. Och ja, jag är sur över det. Sara fick vara min personliga korttagare idag. Får bilderna av henne senare.

Vi kom hem vid kl 15, och då la jag mig och sov. Vaknade för ett tag sen, slängde i mig lite mat och ska strax hoppa in i duschen. Sen är det jobb som väntar. Hoppas verkligen att natten går fort. Kan tyvärr kännas som en evighet då klockan är kring 3 - 4. Men de får gå ändå! Skriver kanske nånting i natt, om jag har orken till det.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0