Tidig morgon

Eller kanske inte överdrivet tidigt endå, men hade kunnat legat kvar och sovit några timmar till. Vaknade vid halv 11 för att Jockes syrra ringde honom. Sen kan såklart inte Joakim ligga kvar i sängen och ta det lungt en stund, utan det är fort upp och sätta på datan, sen jävlas lite med mig tills jag blir kinkig och kliver upp. Alltid lika mysigt att vakna. Igår for vi hem från Mia vid 23, stannade där och färgade håret på henne och kollade på "Mastermind". Passade på att fila ner hennes naglar också. Sen var de bara hem och lägga sig i sängen.

Idag blir det nog Hammarn också. Sen i morgon ska jag till doktorn och klockan 12 ska vi kolla på lägenheter jag och gullet. Onsdag blir det stan, eller om det blir i morgon kväll redan. Ingenting som är riktigt bestämt. Aja, det är lika bra att jag börjar göra mig klar nu, så Jocke hinner fara på Arbetsförmedlingen innan dom stänger.

Undra vad man ska ha för kläder idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jorå, det var väl rätt lugnt.. Fast en av tanterna var inge riktigt kry, distriktarn fick ringa hennes anhöriga tom.

2008-03-10 @ 11:58:19
URL: http://www.ziquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0