Tråkigt

Jag känner mig helt, överdrivet koko faktiskt. Över, övertrött kan man nog säga att jag är  Insåg att Jocke och Niklas inte gillade mina dansmoves, utan dom kollade hellre på Let´s dance. Jag trodde dom skulle njuta av min egna lilla show som jag satte ihop lite snabbt i skallen. Men inte det inte.


Hah, jag for ner och skulle tanka för en liten stund sen. Då började jag helt plötsligt tänka på "Vi hade iallafall tur med vädret", då pappan står och tvingar ungen att bada, fast det är snor kallt. Hah, kände mig lite knäpp då jag satt och skrattade för mig själv. Konstigt att en del tankar bara kan ploppa upp sådär utan vidare.  Ni får iallafall hålla med mig om att den filmen är stört skön.

Åh, jag har inget att göra och det är så jäkla tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är dom?! :) Tänk om man skulle ha råd med ett par, dom där går lös på 4700 något ;)

2008-03-14 @ 22:15:49
URL: http://sarahaglund.blogg.se
Postat av: Linda

hehe, ja visst har man mycket skit undanstoppat i lådor, hyllor och förråd? Haha, det är skrämmande!
Näe, såna här småhålor som hammarn och bispgårn är verkligen inga ställen man vill bo på, kanske när man är gammal och grå, men inte nu. Men men, nu har man ju jobb och grejer här så. Vi funderar på att dra oss mot Sundsvall sen när jag pluggat klart och vi har fått jobb där, men det känns som att det är en evighet tills dess!

2008-03-15 @ 06:59:01
URL: http://www.ziquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0