Tröst-shoppa

Jag är faktiskt väldigt sugen på att tröst-shoppa. Känner mig allmänt deppig och less på det mesta just för tillfället faktiskt. Kanske beror det på att jag har en hel helg full med jobb framför mig? Eller så kanske det är mycket annat också. Fast jag tänker nog inte skriva om det. Det är för komplicerat för att ens förstå. Så vi skippar det.

Ja, tillbaka till tröst shopping då. Har ju skickat efter lite kläder, som jag inte har fått än. Har liksom ingen aning om vad det är jag skickat efter, så det få bli en liten överraskning då kläderna kommer. Tror att det skulle komma nångång i april, och det är ju snart. Men jag ska nog ge ut mig på jakt ännu en gång, och se om jag hittar nånting snyggt att kliva i. Fast det är klart, allt klär en skönhet! Skulle tro de..

Law & Order börjar snart, så det ska jag kolla på. Sen blir det väl antagligen sängen och invänta ett telefonsamtal. Vilket jag tror att jag inte kommer få ikväll, men jag kan ju hoppas. Skulle vara skönt att få prata av sig lite grann. I morgon börjar tyvärr min jobbarhelg, som det så fint heter. Börjar 15.30 till 20.30. Känns tungt vill jag lova. Lördag blir det en hel dag 07.30 till 16.30 och Söndag har jag en sån underbar tur, 07.00 - 20.30. Usch, få ont i huvudet att bara tänka på det. Aja, får sätta stopp här på min skrivmani. För nu ska min far trycka ner sin röv här framför datorn och fixa med lite räkningar och så. Fast en sak till hinner jag med att skriva, och de är att jag saknar mitt gull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0