En tråkig kväll helt enkelt

För det första har det varit grymt tråkigt för att jag var själv till typ 20:00 då Jocke äntligen kom hem. Trodde att vi skulle ha en lugn kväll här hemma, men inte det inte. Han lagade trotts allt mat. Tacos blev det, och som tur var vart det jätte smarrigt. Sen finns det ju absolut ingenting att göra här. Jag håller på att få panik. Tur att jag ska fara till Sundsvall på Onsdag. Hoppas bara att jag överlever tråkigheten tills dess. Det är också fruktansvärt dåliga program på tv:n ikväll. Absolut inget bra alls. Och här kan man ju inte sitta hela kvällen för då får man ju psykbryt.

Hela helgen kommer bara vara en massa jobb. Såklart är det crousing i Sollefteå i morgon. Men jag ska ha så jävla kul på jobbet. Jävla piss. Hela sommarn ska jag jobba, kommer inte hinna göra nånting kul alls. Det är också mindre än en vecka tills jag fyller år. Och det känns ärligt talat inge kul alls. Livet bara rinner iväg. Det går inte att bara ta en dag i taget.

JAG ÄR LESS PÅ DE HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0