Lååång dag

Det skulle man ju kunna säga. Vaknade vid 10 i morse, och skyndade mig att fara med Saga till Bgården. Sen bar det iväg till Östersund. Jag sprang en sväng på stan, hittade ett par jeans och ett "mys-linne", letade också efter skor. Men hittade inte nånting som föll mig i smaken denna dag. Så det får vänta. Medans jag gick på stan, så lånade Marie och Domingo bilen, och hämtade skrivbordet som jag och Jocke har fått av dom, så nu snart blir de nån ordning här hemma i lägenheten. Dan och Jocke var också med in till stan, men vet inte riktigt vart dom fördrev tiden. Sen var de bara att skynda sig hem, eftersom att jag skulle börja jobba 16.30, vart lite sen, men tar igen det i morgon.

Då det gäller utbildning och skola och sisådär, så har jag kikat runt lite. Har en del önskemål, eller rättaresagt drömmar. Ja, de är väl bara att vänta och se. Kanske blir det flytt? Skulle ju inte sitta fel. Eftersom att jag inte trivs på Hammarn direkt. Men, jag håller de här för mig själv än så länge!

Jocke och Dan håller på att fixa paj. Så snart blir det till att svulla och kika på en film som jag var och hyrde. Hoppas på att den är bra nu då. Annars får jag ju depp för att ha slösat ännu mer pengar.. DOOOH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0