Min dag

En fruktansvärt tråkig rubrik, men min fantasi är inte på topp. Kan inte säga att jag är direkt nyvaken, men jag är fortfarande inte på hugget om man säger så. Har nyss varit ute med Saga, och sen på nått konstigt sätt hamnade jag här. Faktiskt så ska jag snart fara till Bispgården, fast jag börjar inte jobba förrän halv fyra.

I morgon ska jag stor städa denna lägenhet, den ser ut som en svinstia enligt mig. Ska bli skönt att få de rent och snyggt igen. Nu klev Dan upp, och Saga är på bushumör, han ser inte direkt lockad ut över de. Men, han har nog inget val, för hon ger sig nämligen inte. Äh, ska ta och göra mig klar. Skriver kanske lite mer, innan jag far till Nipis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0