Nattfika

Nu har Jocke kommit hem, eller det är ett tag sen, och vi hade faktiskt tänkt att vi skulle slänga i oss lite kvällsfika. Men både jag och han, var sugen på bullarna som jag bakade i förrgår. Så vi slängde in några i mikron och ja, satan så goda dom är. Rimbobullar, min nya favorit. I morgon ska jag och Jocke baka lite mer. Kan ju också passa på att trycka in att det är tills jag fyller år. Jocka han har iallafall inget annat val än att hjälpa mig med det. Så de blir en ny satts med Rimbobullar och kanske också en morotskaka. Sen börjar ju jag att jobba vid halv 4 också. Fast jag jobbar tillsammans med Mia i morgonkväll, så det blir faktiskt kul!

Näe, ska ta mig en macka nu. Lite bättre än bullar iallafall. Vill ha te till, men har redan druckit 2 koppar. Så, jag får hoppa över de. Om jag inte vill springa på toaletten hela natten. SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha men är det inte så då?? Är du ledig idag så får du gärna komma förbi en sväng? Erika kan behöva någon fler att charma =D Puss

2008-05-29 @ 11:29:01
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0