Ny duschad och trött

Ja, det är en kort beskrivning av mitt tillstånd för tillfället. Ikväll på jobbet fick jag mitt schema för sommaren, och det ser ganska okej ut faktiskt. Inte för många dagar, men kanske en och en annan lång dag, fast de får man ta.
Sitter nu här och bara ta det lungt, Rasse och Jocke sitter och kikar på Efterlyst och Saga sover. Hon vart så glad då mamma kom hem, sötisen.

Tror snart att det är dax för sängen, men innan de måste jag blåsa håret. Annars står det bokstavligt talat åt alla håll i morgon bitti. Har faktiskt lite ångest för att vara tvungen att kliva upp tidigt i morgon, och inte få gå och lägga sig igen. Har varit ledig flera dagar nu, och då har jag bara vaknat tidigt för att kliva upp och gå ut med Saga, sen har jag lagt mig igen. Men i morgon blir det jobb istället.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0