Nya gardiner

Kan ju börja med att tala om att det inte direkt gick som planerat de där med att spöa skiten ur Jocke på Mariokart. Det var nämligen han som vann, fast det inte alltid brukar vara så. Men, men. Det kommer nya chanser. Förra veckan så var jag i Sollefteå, och inhandlade 2 par nya gardiner. Och eftersom att jag är så himla duktig på allt, har jag precis satt upp dom. Ett par i köket och ett i vardagsrummet. Rent och fräscht vart det iallafall.

Nu har vi äntligen fått skrivbordet på plats och datan. Så hejdå dumma bärbara, och välkommen klumpdatorn! Känns oerhört skönt att kunna gå i hallen. Vi har ju varit tvungen att ha bärbara där ute och sladdar överallt och ja, skit styggt har det varit. Men idag så kom jag på den smarta idén att vi skulle fara och köpa en förlängningsladd själva. Och ja, som ni ser funkade det perfekt. Nu hör jag hur min lilla Saga ligger och snarkar och Joakim är och tränar. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Om jag ska ringa Mia innan jag tar mig en kvällsdusch? Äsch, ska passa på att nörda vid datan nu medans Jocke inte sitter fastklistrad här.

Kommentarer
Postat av: HenriandFridi

Kolla film på blondinbella och kenza!

http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

2008-05-28 @ 21:04:50
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0