Ont i ryggen

Efter en hel dag i en bil. Näe, okej. Kanske överdrev, men jag har faktiskt suttit väldigt mycket i bilen idag. Först in till Östersund, vilket inte direkt var så fruktansvärt kul eftersom att det inte vart i närheten av vad vi egentligen ville. Men jag håller tummarna. Sen påväg hem från stan, somnade såklart gullet och jag satt all by my self och lyssnade på RIX FM. När vi väl hade kommit till Hammarn, så kommer jag på att jag inte vill sitta hemma och ruttna. Så jag tog med mig Saga och for och hälsade på Nadja. Har inte träffat henne sen hon kom hem från Turkiet. Och jag kan ju bara säga att jag vill också fara utomlands!

Visst, jag var i Grekland i Augusti, men hallå? Det är snart ett år sen. Skulle faktiskt inte skada de minsta med att få åka dit igen. Kanske är en bra sak att önska sig i 20-års present, eller vad säger du mamma?

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej älskade du det har jag inte.. Kanske jag bör ta och tänka lite mer på dig med.. men när jag läst din blogg har du varit upptagen.. =) Men jag ska bättra mig, I promise! i morgon eftermiddag då? jag ska vara barnvakt åt erika på fm, kom upp om du vill och har tid. kram

2008-05-19 @ 22:40:25
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0