Rosa naglar

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva nu. Måste försöka att få tiden att gå. Sitter nämligen själv, här i lägenheten. Eller, det är klart, Saga är ju hemma. Men hon ligger och sover. Jocke drog iväg och fiska. Nej, de där med att fiska förstår jag mig inte på riktigt. Förstår inte heller vad som är så himla kul med de. Aja, nog om det.

Idag har jag faktiskt hunnit varit med Mia, två gånger dessutom. Först drog jag upp till henne, lånade hennes nagellack. Så nu har jag rosa naglar. Passade också på att måla tånaglarna också. Sen var Mia och Fredrik hit en sväng, så vi hade en liten turnering. Ja, jag snackar alltså om Mariokart. Fast, jag körde bara en bana och vann den så klart. Man ska ju sluta då man ligger på topp, eller hur är de?

Äh, min fantasi sätter stopp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0